Saulės horoskopai
Žemiškus dalykus reikia pažinti, kad juos pamiltum, dangiškus - pamilti, kad pažintum (B. Paskalis).
Mažai pažįstate Gamtą. Gamtoje visko yra, mat išgyvenimas verčia tam tikras rūšis prisitaikyti. Kaip tik žiūriu puikų Netflix serialą apie jūrinius vilkus. Iš gaujos išvaryta vilkė, ex-alfa, dažnai klastingai keršija, suvalgo konkurentės mažylius. Motina-gegutė net tapo etikete visose tautose. Gegutės gudriai įdeda kiaušinį į svetimą gūžtą vietoj kito. Neaugina, nesirūpina, meta savo vaikus likimo valiai vėžlės, Galapagų ryklės,jūros arkliukai, Darvino varlės, Grenlandijos ruoniai ir kiti. Aliaskos grizlių patelės gina pavasarį lokiukus nuo tėvų, kurie išbadėję skuba juos suėsti.
Didžioji dalis tėvų palieka vaikus dėl ekonominių-socialinių priežasčių – neturi galimybių išmaitinti ir pasirūpinti. Įsivaizduokite jauną vienišą emigrantę studentę su vaikeliu, be tėvų ir giminių, be darbo ir santaupų. Ne kiekviena turi jėgų ir valios brautis per socialinius popierizmus paramos ar prašinėti pagalbos iš draugų, pašalinių. Taigi priima skaudų sprendimą dėl saugesnės kūdikio ateities. Visos soc.sistemos turi būti orientuotos į pažeidžiamas mamas, kad jos sugebėtų pasirūpinti pačios palikuonimis. Kad materialistams beširdžiams tėvams nekiltų pagundų pardavinėti vaikų pedofilams ( kaip tą darė monstrė Laimutė Stankūnaitė), prekeiviams organais, darbo vergijai žemės ūkyje ar fabrikuose. Vaikų prekybos trafikai auga. Ir to priežastis ne vargingi, užguiti, neišmanėliai tėvai, o šalies EKONOMIKA ir SOC. rūpybos sistema, politinė santvarka.
Žuvų epocha turėjo stiprią patristinę pakraipą. Net moralę ir etiką nustatinėjo, daug kur dar veržiasi nurodinėti, kaip gyventi, vyrai iš bažnyčių. Moters vaidmuo buvo KKK (Virtuvė, Bažnyčia, Vaikai).Ir šeimoje jos gyvenimą reguliavo tėvas, vyras, broliai. Tai išlikę atsilikusiose bendruomenėse, hyperreligingose šeimose. Štai Jemene tėvai-vyrai mažametes 8-12 m dukras parduoda savo draugams į žmonas. Policija slepia ir dengia atvejus, kai mergaitės miršta sužalotos „sutuoktinių”. Patristinėse visuomenėse moteris, jos kūnas vis dar prilygsta daiktui. Visuomenei spaudžiant religingus tėvus, merginos turi atsikratyti „benkartų”, kitaip tampa izoliuotos nuo giminių paramos, smerkiamos religingų dogmatiškų visuomenių. Tai išlikę kolektyvinėje pasąmonėje. Tai gaju kaip paprotys archainėse šalyse. Taigi jaunutės vienišos mamos , spaudžiamos tėvų, atsisako kūdikio. Dažnai toks elgesio modelis atsikartoja ir šiandien. Ypač , jei mergina buvo auginta kaip daiktas, patogus tėvams ir būsimam vyrui.
Dažnos narcisistinės močiutės smurtiškai, prikišamai diktuoja dukroms jų „laimės formules” -” kaip suvystyti vyrą, kaip gudriai atsikratyti staiga paliegusio vyro-naštos, kaip atsikratyti vaikelio pastojus, neva visas gyvenimas jaunai dar prieš akis, o sekantis vyras neims mergos su vaiku”. Ak tos visažinės močiutės…
Dažnai Poros atsisako vaiko su negalia, nenori rūpesčių. Ne kiekviena pora pajėgi susitvarkyti su neįgaliųjų spec.ugdymų. Nesmerkčiau tokių porų. Didesnio pasmerkimo nusipelno tie, kuri lenda į žmonių gyvenimus su 2 tūkst. senumo dogmomis ir kaltina, nepabuvę jų batuose, neperbridę jų skausmo prarajomis.
Vaikas turi turėti saugią, sočią, laimingą vaikystę. Jei tėvai nepajėgūs jos suteikti, be jokios abejonės, jų pareigas turėtų perimti žmonės, kuriems nestinga išteklių ir laiko duoti vaikui visa, kas geriausia ir dalintis su juo meile ne vien savaitgaliais ar per atostogas Štai Amerikoje vis daugiau žmonių mini, kad buvo „adopted” , dėkoja savo įtėviams už duotus stiprius gyvenimo pagrindus.