Saulės horoskopai
Žemiškus dalykus reikia pažinti, kad juos pamiltum, dangiškus - pamilti, kad pažintum (B. Paskalis).
Turi šansų 2026 pavasarį, bet labai mažus. Lietuvių mentalas – svetimas šiuolaikiniam dvyniškam šou. Juk Eurovizija – tai ne vien daina, tai ir nuotaikingas renginys, skirtas nužiuginti, kažkuo būtinai nustebinti žiūrovą, pasiųsti jam šviesią, pozityvią žinią apie pasaulį . Visų pirma tai – pramoga. Lietuvių pramogų industrija ėmė smarkiai vystytis tik pastaraisiais metais, kai į ją įsiliejo daug gabaus jaunimo, Vakaruose studijavusio, pakeliavusio, mačiusio pasaulio. Tačiau ir juos stabdo korupcija – visokie tylos, jauniai, valinskai , kurie blokuoja ne savus mažoje rinkoje dėl savo pelnų. Rinkoje, kur prasimaitinama iš vasaros gastrolių po kaimus ir naujametinių ar vasarinių pilnų stadionų.
Kelionę po Vietnamą šį pavasarį man įgarsino… Gabrielius Vagelis. Netyčia suradau Spotify. Kokios dainos, lyrika, draivas, stilius! O Mama baliuje jo nebuvo. Neįvertintas menininkas, šou artistas greit praranda pasitikėjimą savimi šalyje, kur pramogų industriją valdo Valinskų -Tylos mafija. Kiek tokių gabių artistų, sužibėję LRT konkursuose, nugęsta. Vilnius neturi nei vaikų muzikos teatro, nei operetės teatro, nei gimnazijos artistiškiems vaikams, kur jie vaidintų, šoktų, dainuotų, išbandytų įvairius žanrus. Arti to – Dvariono muzikos mokykla, bet ji, deja, ne pagrindinė. Kai nėra vaikų šou terpės , mažiau talentų joje iškyla iki tarptautinio lygio.
Daug tikėjausi iš Silvestro. Jo šou buvo pirmasis, kuris, mano manymu, prilygo vakarietiškiems pramogų standartams. Man jis labai patiko kaip žmogus – ateities vertybių, nesmurtinis, atlapaširdis, gerietis deimančiukas. Deja, niekas nepasirūpino, kad jo neužtamsintų scenoje, neužvilktų tų darbininkiškų sunkiasvorių balachonų. LRT neskyrė vokalo mokytojo, kuris padėtų tvarkytis su balsu ir susikaustymu.
Lietuviai stiprūs operoje, muzikoje, dailėje. Nepramoginiuose klasikos žanruose. Pulkas talentingiausių, balsingiausių žvaigždžių garsina Lietuvą pasaulio operos scenoje . Šių metų operos sezono svarbiausi įvykiai – Asmik Grigorian debiutai Metropolitan ir Londono operos scenose. Ji – mūsų didžioji ambasadorė vokalo mene. Tai svarbiau už Euroviziją.